TrashEaters

Alla inlägg under februari 2012

Av whisky - 28 februari 2012 18:03

Har vart lite off idag och igår så har inte skrivit, men i går sydde jag om ett par byxor som va för små för mej och det blev skit nice! Så här blev resultatet!


    


Jag är sjukt nöjd fan! Ska nog börja sy mera! Måste köpa massa tyg och sy grejjer fan! // whisky

Av whisky - 26 februari 2012 00:03

Igår hade vi fest! Det blev jävligt lyckat och massa fula bilder haha

Dagen och natten blev lyckad och jag blev sjukt packad!

Linus och Åhman kom hit och vi käkade N0bus goda hemma lagade sushi   


 


Sen vid 9 tiden så kom Jennifer och så satte vi fart på kröket!

Det blev sjukt nice musik, vi drog även igång min vatten pipa!

Sen så stack vi ner till ica och fixa folköl och cigg och Jennifer köpte mat!

"svårt att minnas allt när man va så jävla full"   

Minns att jag blev jävligt rolig och glad!

Och kunde knappt pussa min pojkvän god natt utan att börja as garva!

Det blev många fina drinkar och jag fick dricka min undebara whisky!   

Sen blev alla helt jävla sjukt trötta och jag bäddade upp och pojkarna och bruttan!

Sen körde jag ner hela handen i halsen och spydde på toa!   

Tänkte att jag skulle låta bli att bli bakis! Men måste erkänna att jag misslyckades med det!


  

 


Idag så har jag knaprat ipren och vilat och bara tagit det lungt! Sen så kollade jag och familjen på melodi festivalen!

Känns nog skumt att titta på Dynazty när man känner basisten, inte varje dag man tittar på sina vänner i en tv jävel!

   Sen så har jag tvättat och sen drog jag och pojkvännen på spelning! Rätt så hyfsat bra band, dock så lät dom exakt som The Distillers! Blir fan lite avis när en brud sjunger i ett band, jag vill ju själv starta ett band och sjunga, så blev bara arg av att titta på bandet!   

Snart ska jag glo på film så fuck you hej  // Whisky

Av whisky - 24 februari 2012 14:15

Ajuste måste lägga ut den här låten oxå, för den är ju bara så underbart bra // whisky


Av whisky - 24 februari 2012 14:07

Ja nu står vi framför spegeln ennu en morgon till och sminkar oss och fixar håret!

Vi ska få besök av våra vänner! Dricka bärs och röka vattenpipa och ha det roligt!

Vi peppar oss med musik blir lite olika musik eftersom att vi inte har samma musik stil!

Men några låtar gillar vi båda! till exempel ...



Ja nu ska vi då fan inte sitta här och lata oss vi måste gå ut med hunden och dricka kaffe! puss hej // whisky och N0bu



Av whisky - 23 februari 2012 22:27

Har haft en riktigt konstig dag idag! Först vakna jag av att min pojkvänn skulle upp till jobbet... Sen så somna jag om och vaknade kl 12 drack en kopp kaffe och tog en macka... Sen gick jag och N0bu till ica och lämnade en film vi hyrde igår. 


 


Och vi tog med oss hunden ut på promenaden och jag köpte en påse godis lite grogg virke och sen någon sån där katt sand som jag använder till råttans bur!

Sen kom vi hem och pappa ringde oss, så vi for iväg till pappa och käkade god mat!

Sen skulle han iväg och träna, så då gick jag och N0bu hem igen.


 


Vi fick skynda oss lite eftersom jag råkade låsa ut mamma och syrran. Hihi!

När vi kom hem städade jag mössens bur och har städat lite i köket och så vidare i alla rum!

Sen satte jag mej här och kollade fb och sen skrev detta här på bloggen!

Är så trött och slut idag så orkar inte skriva så mycket detaljer...

Sen hela dagen idag har jag haft helt sjukt mycket humörssvängningar, ena stunden är jag as glad och sen blir jag typ helt jävla as förbannad! hmm skumt! men i morgon blir det roligt och många nice bilder! puss // Whisky Fucking DiO





Av whisky - 22 februari 2012 15:00

Blir så arg när man inser hur tråkigt och meningslöst lov man haft! och nu är det onsdag och skit och snart är lovet över, jag tycker ju endå att på ett lov ska man ju göra massa saker och umgås med massa polare och vara vaken till dagen därpå! men nej nej jag är hemma och tar hand om hunden och är bara hemma hela dagarna!  Plus att jag inte har några pengar alls och har inte ens råd att åka buss!

Haha det enda jag har haft för mej är ju typ att ta hand om alla djuren vilket är en hund, en katt, en orm, alla små möss och fiskarna! och en pojkvän som kom hem igår och luktade vattenskada!! haha och sen har jag städat och det är det enda mitt lov har varit! "tråkigt"




Av whisky - 21 februari 2012 13:16

Nu har jag snackat med N0bu och hon har lovat att skriva här idag om vad hon har haft för sej sen vi starta bloggfan! Har ganska nyligen vaknat, så har inte så mycket att skriva just nu, så det får komma mer sen att läsa!

puss hej // whisky

Av whisky - 20 februari 2012 00:19

Fy fan det är inte roligt när man verkligen sett fram emot ett tv program och väntat på det hela dagen och sen när det väl börjar så är det en fucking repris av ett avsnitt man redan sett!

Ååh jag blir så sur fan!

Aja nu väntar jag på att Ghost hunters ska börja!

Jävligt nice, förutom att det börjar kl 01:00 på en söndag!

Men nu är det ju endå lov och jag är sjuk så vafan det skadar inte att vara upp lite längre!   


Det verkar inte som att min syster N0bu vill skriva något alls här...   

Måste fan tvinga henne till att skriva fan! Hon har hittat på as mycket dom senaste dagarna och har inte berättat något alls!

Och jag som är hemma sjuk är ju inte så rolig att läsa om!

Ne detta ska vi fan ändra på!


Ja idag har jag inte hittat på så mycket, jag har vart ute med hunden och lekt i snön!

Har klappat dom små mössen som är jätte jätte små och bara bebisar!

Jätte söta små vita saker!

Sen har jag väl städat lite oxå och spelat massa data spel som är för 11 åringar haha

Måste ju fördriva tiden på något sett när man är sjukling!


Ja igår va jag nere på ica och hämta ut två paket från mormor, ja inte riktigt de roligaste paketen men fick lite tyger och garn..... "jippi" Tror det va igår    eller kanske i förrgår!


Nåja, nu ska jag hitta på något annat, frågan är vad... Tror nog jag ska fila naglarna och måla dom, det gör jag bara för att jag inte kan vara högljudd mitt i natten när alla sover förutom jag, så jag får inte damsuga!  Jag gillar att damsuga, speciellt när det är massa grus eller stenar på golvet! då är det sjukt roligt! Det bara åker upp i slangen och försvinner! Poofff!


Nu sticker jag puss hej // Whisky!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards